piątek, 13 maja 2016

2 Cztery miesiące



Wczoraj minęły dokładnie cztery miesiące odkąd prowadzę tego bloga i bawię się Lego. No może Lego bawię się troszeczkę dłużej. Ale i tak ten czas szybko minął. Spłodziłem w tym czasie ponad 60 notek z czego zdecydowaną większość stanowią recenzję. Jestem z tego zadowolony. I to bardzo. Do tego w te cztery miesiące odwiedziliście mnie ponad 15 000 razy! Jak dla mnie to szalona liczba. Dziękuję bardzo i mam nadzieję na więcej :)


Niestety częstotliwość zamieszczania kolejnych artykułów spadła z kilku powodów - musiałem bardziej poświęcić się pracy, postanowiłem zająć się sobą i zrzucić zbędny balast (jazda rowerowa jest czasochłonna, a zmęczenie po niej wybija mi z głowy recenzowanie) oraz wpadłem w sidła Wiedźmina III, który skutecznie zajmuje mój wolny, wieczorny czas. Oczywiście z Lego, blogowania i filmowania się nie wycofuję. Po prostu chwilowo będę publikował rzadziej. 

W weekend mam nadzieję nadrobić zaległości i wrzucić ze dwie recenzje. Stay tuned.

2 komentarze:

  1. Spoko, spoko. Wczesniej bylo tak duzo do czytania, ze ciezko nadązyc.

    OdpowiedzUsuń
  2. Powidzenia w t ci robisz

    OdpowiedzUsuń

 

You Tube | Facebook | Instagram | Flickr | Twitter | Lego po 30-tce 2015-2016