poniedziałek, 2 maja 2016

6 Wystawa Lego w Bielsku-Białej - fotorelacja


Dzięki koleżance z byłej pracy i jej aktywności na facebooku dowiedziałem się o otwartej dopiero co wystawie Lego w bielskiej galerii handlowej Gemini Park. Dziwne, że nigdzie nie widać reklam tej wystawy... No nic to, wsiadłem dzisiaj z rana w samochód i wybrałem się tam w celu pooglądania pięknych MOCy i podpatrzenia technik budowy. Obawiałem się, że większość modeli będzie tymi samymi, które oglądałem w Warszawie trzy miesiące temu. Na szczęście byłem miło zaskoczony. Większość prac była mi nieznana. Duży odsetek gablot zapełnionych było albo zestawami Lego lub scenkami z ich wykorzystaniem. Miło było zobaczyć stare zestawy Technic, trochę Lone Rangera czy star Wars.

Największe wrażenie zrobiła na mnie makieta "Atak Hord". Coś wspaniałego - ponad 3500 minifigurek, 350 zwierząt i statki, kamienice, machiny oblężnicze i smaczki, których oglądanie zajęło mi lekko pół godziny. Piękne też sceny to ta z Indiany Jonesa w Egipcie, Forum Romanum, CK Dezerterzy i gigantyczny Titanic z 500 000 klocków. Polecam. Gorąco polecam. Bilety 15/17 zł.

Wystawa trwa od 30 kwietnia do 3 lipca.









































  











































































the lord of the rings, frodo baggins, lego, 30210, polybag, recenzja, zestaw lego, nowości lego, blog o lego, lego blog, ilość części, ilość klocków, zdjęcia lego, film lego, film o lego, gazetka lego star wars, gazetka ninjago, gazetka nexo knights, magazyn lego, minifigurka, minifig, technic, vikings, star wars, gwiezdne wojny, fiol pack, review, recenzja, zdjęcia lego, zdalnie sterowany, ir, architecture, lord vader, castle, zamki, moc, zamek, figurka, makieta, ninjago, nexo knights, nexo, friends, duplo, blog o lego, blogi o lego, blog lego, sklep lego, lego po 30, #legopo30, rc, eurobricks, eurobricks.com, 10193, ecto-1, ghostbusters, super heroes, gwiezdne wojny, qsiffy, steampunk

6 komentarze:

  1. Zajebiste. Mam kawałek do bielska, ale zbiorę rodzinkę i jade. Dzieki za info

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne zdjecia. Bede sie musiał wybrać.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jade tam dzisiaj.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna wystawa. Atak Hord powala :)

    OdpowiedzUsuń

 

You Tube | Facebook | Instagram | Flickr | Twitter | Lego po 30-tce 2015-2016