poniedziałek, 8 lutego 2016

4 Wystawa Lego, Warszawa - fotorelacja


W końcu dotarła do mnie karta pamięci aparatu, którą jak gapa zostawiłem u kumpla w Warszawie. Obróbka zdjęć (i naprawa komputera) też zabrała sporo czasu stąd opóźnienie w publikacji tej fotorelacji. 

Wystawa robi ogromne wrażenie. Ilość modeli, wielkość, dbałość o szczegóły powalają na kolana. Już od pierwszej gabloty czułem się jakbym znowu miał dwanaście lat. 

Ciężko wybrać faworyta, gdyż każdy z modeli ma inny charakter. Największe wrażenie zrobiły na mnie: galeon (nie byłem w stanie zrobić zdjęcia całego modelu, bo albo był oblegany przez ludzi albo dzieciaki włączały tryb burzy), miasteczko westernowe, dworek z Pana Tadeusza i zamki (jestem fanem średniowiecza i ówczesnych budowli).

Część zdjęć nie jest najlepiej wykadrowana - za dużo ludzi przy gablotach. 

Każdemu polecam odwiedzenie tej wspaniałej wystawy.

Szczegóły dotyczące wystawy: www.wystawaklockow.pl




  
















































































































































































dad

4 komentarze:

  1. Bardzo fajne zdjęcia. Nie ma się co przejmować.

    OdpowiedzUsuń
  2. Byłem kilka tygodni temu. Rewelacyjna zabawa, polecam kazdemu

    OdpowiedzUsuń
  3. Zajebista wystawa

    OdpowiedzUsuń

 

You Tube | Facebook | Instagram | Flickr | Twitter | Lego po 30-tce 2015-2016