piątek, 1 kwietnia 2016

1 Nowy miesiąc nowe plany


Przygoda z Lego trwa. Tym krótkim zdaniem mogę podsumować ostatni miesiąc. A był on bardzo owocny w moim przypadku. W moje ręce wpadło kilka ciekawych zestawów, udało mi się zamieścić ponad dwadzieścia notek, z czego większość to recenzje (niestety nie udało mi się zrecenzować wszystkich zaplanowanych zestawów, za to wpadło kilka innych - zapowiedź tutaj). Najbardziej czaso- i pracochłonne były filmy ze speed buildem, których udało mi się nakręcić jedenaście (wszystkie prezentuję poniżej). Niestety nie jestem z nich w 100% zadowolony, gdyż mój aparat nie pozwala na ustawienie manualnej ekspozycji przy filmowaniu i obraz w filmach czasem się rozjaśnia, czasem ściemnia. Póki co problem nie do przeskoczenia. W marcu poszerzyło się grono fanów Lego po 30-tce na Facebooku (zapraszam tutaj) i na Instagramie (zapraszam tutaj). Dziękuję za zainteresowanie. To wszystko utwierdza mnie w przekonaniu, że warto to wszystko robić dalej. Zdarzyło mi się również zadebiutować w roli recenzenta na forum eurobricks.com i było to ciekawym doświadczeniem. 

W rozpoczynającym się dzisiaj miesiącu nadal skupiać się będę na recenzjach i filmach. Postaram się też przybliżyć jakąś serię Lego i przygotować jakieś ciekawe zestawienie. No nic, nie truję więcej, recenzje czekają :)








1 komentarze:

 

You Tube | Facebook | Instagram | Flickr | Twitter | Lego po 30-tce 2015-2016