niedziela, 11 grudnia 2016

1 30000



30000. Lub jakby zapisali to wyspiarze 30.000. Tyle odwiedzin bloga pękło w ten weekend.

Weekend, który jest rocznicą mojego powrotu do Lego po dwudziestoletnim Dark Age. Zachwyca mnie ta liczba głównie dlatego, że ostatnio publikowałem rzadko (bliższe prawdy będzie, że nie publikowałem niczego). Przeglądając statystyki bloggera zauważyłem coś co mnie cieszy - około 96% odwiedzin bloga pochodzi z Polski, czyli kraju który jest targetem tego bloga. Oczywiście nie ma tu żadnego parcia na szkło. Jednak miłe jest to, że ktoś moje wypociny czyta. A czasem nawet chce czytać, gdyż najczęściej pojawiające się słowa kluczowe z wyszukiwarki google, które doprowadziły czytelników do mojego bloga to "lego po 30" i "lego 30". Fajnie.

Dziękuję za 30000 odwiedzin i liczę na kolejne 30000.

1 komentarze:

 

You Tube | Facebook | Instagram | Flickr | Twitter | Lego po 30-tce 2015-2016