piątek, 2 grudnia 2016

0 70911 The Penguin Arctic Roller - zapowiedź


Tak jakoś wyszło, że przez długi czas nie blogowałem. Różnego rodzaju zajęcia skutecznie
odciągnęły mnie od pisania i publikowania. Dzisiaj czas na krótką notkę, którą mam nadzieję przełamię ten bezproduktywny (blogowo) okres.

Kilka dni temu Lego poinformowało o ciekawym (moim zdaniem) nowym zestawie klocków związanych z filmem The LEGO Batman Movie.  Wiem, że zestawów tych jest o wiele więcej, ale ten przyciągnął moją uwagę. Być może dla tego, że jestem fanem filmów o Batmanie z lat 90-tych, a pojazd ten pasuje mi klimatem do tej właśnie serii.

Zestaw 70911 The Penguin Arctic Roller ma być dostępny od 1 stycznia 2017 roku. Jego cena nie jest jeszcze znana, ale najprawdopodobniej będzie wynosiła około 30$, czyli u nas zapewne nie więcej niż 150 zł.

W pudełku oprócz dwóch minifigurek znajdziemy jeszcze 305 klocków.






Zdjęcia z serwisu: http://brickset.com/

the lord of the rings, frodo baggins, lego, 30210, polybag, recenzja, zestaw lego, nowości lego, blog o lego, lego blog, ilość części, ilość klocków, zdjęcia lego, film lego, film o lego, gazetka lego star wars, gazetka ninjago, gazetka nexo knights, magazyn lego, minifigurka, minifig, technic, vikings, star wars, gwiezdne wojny, fiol pack, review, recenzja, zdjęcia lego, zdalnie sterowany, ir, architecture, lord vader, castle, zamki, moc, zamek, figurka, makieta, ninjago, nexo knights, nexo, friends, duplo, blog o lego, blogi o lego, blog lego, sklep lego, lego po 30, #legopo30, rc, eurobricks, eurobricks.com, 10193, ecto-1, ghostbusters, super heroes, gwiezdne wojny, qsiffy, steampunk, globlin, globlin spider, gazetka nexo knights, probe droid, aat, at-dp, święta, batman, prezent, cena, 70911

0 komentarze:

Prześlij komentarz

 

You Tube | Facebook | Instagram | Flickr | Twitter | Lego po 30-tce 2015-2016