środa, 13 stycznia 2016

4 9398: Okazyjnie nabyta terenówka

Jakiś czas temu w oko wpadł mi zestaw 9398, czyli zdalnie sterowany pojazd terenowy. Jednak katalogowa cena tego cacka, czyli 1 499 zł skutecznie ochłodziła mój zapał. Zupełny przypadek spowodował, że dzisiaj kurier zapukał do moich drzwi z rzeczonym zestawem. Otóż przed sobotnim wyjazdem na narty czekałem na Krzyśka i tak z nudów przeglądając allegro trafiłem na wymarzony model w wyjątkowo okazyjnej cenie. Z opisu aukcji wynikało, że sprzedający zakupił ów zestaw w piątek za 1 499 zł w sklepie (fotografia paragonu), a po powrocie do domu małżonka zagroziła naruszeniem jego nietykalności cielesnej jeżeli nie pozbędzie się "zabaweczki". Wystraszony jegomość wystawił zestaw za 750 zł... 

Rok: 2012
Ilość elementów: 1326

Pudełko z zewnątrz


Wewnętrzna infografika



Elementy do składania


4 komentarze:

  1. Szczęściarz z ciebie...

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak, miałem mega farta żeby kupić ten zestaw za połowę ceny. Mam nadzieję, że trafię jeszcze takie okazje.

    BTW. mam nadzieję, że skomentujesz tu jeszcze coś, nie pozostając anonimowym.

    OdpowiedzUsuń
  3. gość pozbył się nie tego co trzeba :D

    OdpowiedzUsuń

 

You Tube | Facebook | Instagram | Flickr | Twitter | Lego po 30-tce 2015-2016