wtorek, 1 marca 2016

2 21026-1: Venice - Speed Build


Kilka dni temu zamieściłem recenzję zestawu 21026-1: Venice, który można znaleźć klikając tutaj. Już od jakiegoś czasu (będzie kilka tygodni) starałem się opanować sztukę wideorejestracji z montażu modelu. Najpierw mój action cam okazał się chłamem, nawet pomimo mocnego oświetlenia.  Zdobyłem GoPro4, ale przy sztucznym świetle okazuje się słabiutkie. Niczym Archimedes krzyknąłem, kiedy zorientowałem się że moja alfa 58 ma opcję filmowania (nie korzystałem z niej nigdy). Kilka godzin kombinowania z ustawieniami aparatu, światła, statywu siebie samego i budowy z aparatem przed twarzą. Na pierwszy ogień poszedł 75129 Wookie Gunship, który był na tyle mały i nieskomplikowany, że w ramach przyzwyczajania się do nietypowej pozycji składania klocków, mogłem sfilmować proces budowy kilka razy. Speed build 21026 był już troszkę łatwiejszy, za to świrowało mi oprogramowanie do edycji video wykrzaczając się przy renderowaniu. Po 24 godzinach udało się dobrnąć do końca, a filmik wygląda tak:





2 komentarze:

  1. klasa filmik, tylko może jakieś szare tło? białe elementy się gubią.

    OdpowiedzUsuń
  2. To nie kwestia tła, a ustawień aparatu, nad którymi nadal pracuję. Mam nadzieję poprawić jakość nagrań w najbliższym czasie.

    OdpowiedzUsuń

 

You Tube | Facebook | Instagram | Flickr | Twitter | Lego po 30-tce 2015-2016