środa, 16 marca 2016

1 Lego po 30-tce w innych mediach



Jak każdy z Was dobrze wie media społecznościowe to teraz podstawa w dotarciu do jakiegokolwiek odbiorcy treści. Nie żebym miał jakieś specjalne parcie na szkło, ale miło widzieć kiedy ktoś przeczyta twoja pracę, skomentuje, polajkuje, udostępni itepe. To po prostu przyjemne. Blog to taki mój punkt centralny. Punkt wyjścia do całej reszty. Z pomocą przychodzi facebook, dzieki któremu jestem w stanie dotrzeć do osób z podobnymi zainteresowaniami. Youtube pozwala na dodawanie i publikowanie filmów w dobrej rozdzielczości. Instagram to taka zabawa telefonem i fotografowaniem. Flickra odkryłem wczoraj i spodobał mi się jako baza fotografii w wysokiej rozdzielczości. A Twitter to sposób wyszukiwania i przekazywania dalej ciekawostek. Jeżeli korzystasz z którejś z poniższych platform, to zalajkuj czy zasubskrybuj moje kanały. Zawsze może wpadnie Ci w oko coś ciekawego. 







Instagram

Flickr

Twitter


Brickset

1 komentarze:

 

You Tube | Facebook | Instagram | Flickr | Twitter | Lego po 30-tce 2015-2016